پست ثابت (لطفاً بخوانید)

«بسمه تعالی»

ضمن عرض سلام و خیر مقدم محضر تمامی برادران و خواهران شیعه!
از شما عزیزان خواستاریم این پایگاه را سری از اسرار شیعه بدانید و مطالعه کتب آن را خصوصا به جماعت متعصب رهروان سقیفه (اهل سنت دومی ملعون) و همچنین به آنان که نمی خواهند حقایق را ببینند و بپذیرند توصیه نفرمایید. شما گرامیان میتوانید با لینک کردن ما و همچنین فرستادن لینک ما در شبکه های مجازی، دیگر برادران و خواهران شیعه را هم به فیض بهره مند شدن از این مطالب برسانید.

توجه: اکثر کتبی که در اینجا قرار داده خواهند شد، من جمله کتبی می باشند که فقط به کار اهل علم می آیند و باید محققین مطالب صحیح را از ناصحیح بنابر علمی که دارا هستند و فنونی که میدانند تفریق نمایند. و ما نیز هیچ گونه اظهار نظری درباره هیچ یک از کتب این کتابخانه نمی نماییم و ذمه خود را از هر نسبت سوئی برئ می نماییم. و السلام.

جهت ملاحظه (باصطلاح) اهل سنّت :

دانلود کتب این کتابخانه برای شما آقایان و خانم های سنی مذهب شرعا جایز نبوده و ما در روز جزاء از آنان که این کتب را در بین جماعت پیروان و تابعین سقیفه (یا همان باصطلاح اهل سنت) انتشار داده اند شدیداً شاکی خواهیم بود! لطفاً بدنبال آشوب و دردسر نگردید. با تشکر.

پس: دانلود برای اهل سنّت شرعا جایز نمی باشد!!!
فقط شیعیان دوازده امامی مجازند!
حق نشر (مشروطاً) محفوظ نیست:
کپی برداری از تمامی مطالب فقط برای شیعیان و بدون تصرف در مطالب جایز می باشد.
عزیزان توجه داشته باشند که انتشار این کتب بیشتر برای استفاده اهل علم میباشد و ما محتوای هیچ یک از کتب و خصوصا نویسنده آنها را تأیید نمیکنیم و حتی شاید برخی از آنها دارای مطالب ناصیحیح باشند یا نویسندگانی با عقاید غیر صحیح داشته باشند. شما باید با میزان حکمت (آیات قرآن و روایات معصومین علیهم السلام) این حقیقت را بفهمید که چه کسی بر راه صحیح میباشد.

برخی کتب در خواستی محققین:

انساب النواصب
آسیاب تبرّی
تحفه فیروزیه
مجمع الفضائح لأرباب القبائح
فضل عید بابا شجاع
و...

از تمامی عزیزانی که توان تهیه این کتب و نسخه برداری از آنها را (اسکن) دارند تقاضا میگردد با ما همکاری لازم را بنمایند. و من الله التوفیق.